Bloggintresserade

torsdag 4 februari 2010

Paket att hämta / Natti natti

 


Nu ger jag upp för den här kvällen/natten. I morgon finns det mer att fixa sen ska jag bara slappa o ha de gott i helgen...


Ja visst ja,, jag fick ett paket som jag ska hämta i morgon. Undra vad det är, eller vem det är ifrån ?


Hmm kanske är de från en som alltid bryter sina löften som nu har kommit fram till att han ska hålla dom ?  Hoppas kan man ju.


Nu går jag snart in i 112 dagar ,, sug på den ni  =)


Dröm sött.


 


Puss I Pannan ♥♥♥


 

3 kommentarer:

  1. ett glädjande innehåll i paketet, och att du fått en god natts sömn..Du ska det så gott vännen!! Kraam

    SvaraRadera
  2. ClintEastWoodsBlogg4 februari 2010 kl. 11:32

    med paket

    SvaraRadera
  3. bli spännande.. Jag älskar att få paket =) Ni får båda ha en bra dag. Kramkram

    SvaraRadera