Bloggintresserade

fredag 5 februari 2010

Trevlig helg/Besök/113 dagar

 


Så där ja, nu har mitt besök kommit o vi har ätit lite tacos, varit ute med Teddy o nu sitter vi o skumma lite på nätet..


Ja vi va ju o handlade innan, ganska rejält oxo. Men nu så klarar vi oss ett tag...


 


" I " hade med sig lite saker, bla detta som är på bilden.. Ett gristryne till Teddy...


Är det någon som har sett ett sånt här innan ?  Är det ett äkta tryne ?  Jag kräks nästan när jag ser de  =)



 


Är inne på stationen o väntar på " I ", men det blev inga bra bilder.



 



 


Här har vi plockat in det vi har handlat från bilen så nu tar vi hissen ner till djupaste källarhålan,,, ja till mig då =)


Vi handlade upp allt som fanns.



 


Detta va paketet som jag fick på posten.. Det va inte NÅGON som hade ändrat sig o ville göra rätt för sig...



 


Någon som kan gissa vad det är ?



 


Klart ni kunde,,, det syns ju.. Nu ska den bara testas..


Så nu hinner jag inte skriva mer,, kanske tittar in lite senare.


Ville bara titta in till er o se så ni sköter er  =)


Trevlig helg.


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar