Bloggintresserade

måndag 8 februari 2010

116 dagar

 


Ja då va det måndag redan. Helgen har gått fort. Vi har bara slappat o haft det skönt. Alltså inte gjort mer än nödvändigt  ;0)


JO, de har varit mat till höger o vänster, men gott har det varit.


I morse när jag gick ut med Teddy så sken solen, ja den skiner för fullt nu oxo, men det va så gott att gå ut.


Det blir inga längre sträckor för det klarar jag inte med all snö. Det är så vackert ute, men jag längtar tills snön försvinner nu så jag kan ta mig ut som jag vill.


Senare ska jag köra in " I " till stationen, efter det ska jag till sonen o hämta upp en cd-skiva med ett spel på till Tilda.


Sen blir det hem o smälta helgen... Känner jag mig själv rätt så lär värken bli ännu värre o då blir det tidigt i säng.


Men som sagt, under kan ske ;0)


Nu får ni ha en bra dag, va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar