Bloggintresserade

måndag 31 mars 2008

*** HÅLL TUMMARNA - SNÄLLA ***

Idag skulle jag behöva er hjälp med att hålla tummarna....  Jag kan inte säga än varför, men de kommer jag att kunna snart.


Det skulle betyda mycket om det går som jag vill idag o framöver. Jag vet att det låter knasigt o de är de.. De kan jag lova  =)


Hoppas att ni har haft en bra helg. Min helg har gått fort tack o lov =)


Nu ska jag försöka somna om, har bara sovit en timme så jag är lite trött.


Ha en toppen vecka....


 


Nyfiken - Det fixar sig.. Vi sitter i samma båt du o jag. Det är inte lätt. Jag finns här för dig, bara att säga till.   ( - 9 kg )


 


Puss I Pannan

13 kommentarer:

  1. Håller såklart tummarna ,,,, ha en underbar dag ,,,,, // Helge...

    SvaraRadera
  2. jätte hårt, ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  3. Skogens trollmor31 mars 2008 kl. 12:11

    gärna att hålla tummen för de som dig ska hända.. ha en bra dag. kram

    SvaraRadera
  4. AggethelittleAngel31 mars 2008 kl. 12:16

    ...men jag håller ut.

    SvaraRadera
  5. tummarna för nåt, vad det nu kan vara! Måste få veta NU!/Light

    SvaraRadera
  6. håller oxå tummarna! Kramar

    SvaraRadera
  7. bloggen avslutad31 mars 2008 kl. 18:46

    håller tummar och tår,. kramen

    SvaraRadera
  8. för att säga hej på ett tag! Alla behöver andrum ibland!Kramis!Light

    SvaraRadera
  9. Här går det inge vidare, men man får inte ge upp. Huvudsaken är ju att man försöker så gott man kan eller hur? Nu får du allt tala om vad det är! Nattakram

    SvaraRadera
  10. kan några dagar för sent illena! Men det börjar göra ont,hihi! Grattis! Jo, ge inte upp nu, förstått? Bra! Ha nu en fin kväll med frukt o grönt! Kraaam!

    SvaraRadera
  11. men jag håller min tummisar för dig ändå =) Hoppas du mår bra å att du ingte har så mycket värk idag..kram

    SvaraRadera
  12. tummarna och hoppas att det går "din väg". Styrkekram till dig.

    SvaraRadera
  13. Nog inte hålla tummarna så länge till. När får vi släppa dom? För nu har vi kramp i tummarna. Snälla befria oss, Sa Enkelt

    SvaraRadera