Bloggintresserade

söndag 9 mars 2008

Men jag har varit ståndaktig










 
Grått, trist o regnigt... Hur länge ska de hålla på ?

Har sovit dåligt ett par nätter igen, så det har blivit att

jag har sovit på dan..

Man får ta de man får , när man inte fick de man skulle ha  =)

Känner mig tom i huvet i dag.. Jo jag vet att jag är de i vanliga

fall oxo,,, men de känns extra tomt i dag...

Kan vara att jag har varit lite grinig i helgen , jag har längtat

så efter godis. Men jag har varit ståndaktig.... Har inte käkat

en bit..... Däremot smakade jag på Tildas påskmust  ,, men jag

tog bara två klunkar... Guuuuuuuuuuuuud så gott de va...

Nu sitter jag här med mitt kaffe o mitt bubbel vatten, tack o lov

att jag har mitt bubbel.

 

Jag följde Tilda hem innan, så vi fick oss en lite längre promenad

än vad jag hade tänkt... Det va skönt, men man va ju blöt när jag kom hem.

T om Zimba följde med till syrran för att lämna av Tilda.

Det är mysigt att han går med så,,, men jag är så rädd när det kommer bilar.

Men på nåt sätt så har kattfan lärt sig att stanna om jag säger

att han ska stanna... Om det bara är tur jag har så går de ju lika bra..

 

Tack vad ni är gulliga som vill hjälpa mig att rösta OM någon bild

kommer med. I morgon får vi veta....

Känns lite spännande, även att jag nu vet att jag inte kommer att komma med,,,

me någon av mina bilder...

Däremot tror jag att Marcus kommer att få med nån av sina bilder.

Han är så duktig.    ( jäkla ungen, jag ska gömma hans kamera )

 

17 oxo,,, jag skulle ju beställa tid till VC för lung undersökningen igen...

 

Anita - ja hur är det med Anita ? Hon gnäller på som vanligt så den här helgen hade

vi verkligen passat ihop hahaha...

Nä då,, hon har ganska ont i höften.  Får väl se om hon ringer nåt sen.

 

Ahhhh varför kan de inte bli fint väder, jag vill ut o ta kort.

Dom sista bilderna jag tog har jag inte ens lagt ut, för dom är inget att ha.

Jag ville bara testa om jag kunde lägga skärpan där jag ville ha den...

 

I kväll är de dom på tv,,, vad heter dom ? Hmm han som svär o har ont överallt.

Han ska dricka kaffe,,, konstigt att hans mage funkar =)

Men va heter de...

Nu kom jag ihåg de... I en annan del av Köping...

Fyyyyyyyyyy så jag ljuger,,, jag kom inte alls ihåg de, för jag fick titta i tidningen

vad det hette.

 

Kl; 21 på 3;an är det en film - The perfect man.....

Bullshit de finns ingen sådan...

Kl; 23 på 6;an är det en film - Dödlig post.

Har ingen aning om den är bra.

 

Ja visst ja, jag satt o kollade på en gammal,,,, gammal hemsida jag gjort i går

så hittade jag några roliga länkar..

Kolla in dom om ni känner för de.

Första länken ska ni kolla i mannen först - sen kvinnan

 


 

 

På den här länken så ska ni ha ljudet på ,, det kan vara lite dålig

kvalite så höj lite...  Läs texten o gissa

 


 

Nä om jag ska sätta mig o trumma lite på magen... Har jag tur så kanske

jag får svar från nån   =)

 

Puss I Pannan

 








   
 


  

   
 

2 kommentarer:

  1. Helge Eriksson9 mars 2008 kl. 19:36

    Hålla stånd på suget är inte lätt ,,, speciellt inte när det finns sötsaker hemma ... Ha en underbar kväll ... Helge

    SvaraRadera
  2. för o önska dig en god natts sömn... Är galet trött, efter att ha kommit hem för en liten stund sen, men ska försöka hälsa på några av er iaf. Kramizar

    SvaraRadera