Bloggintresserade

tisdag 4 mars 2008

Livsfarligt med mat !!!!

Blev precis påhoppad av en avocado, splash rakt i maghöjd på min jumper.... Kladdigt o mysigt, det ser ut som jumpern har börjat mögla.


Försökte skölja av de så gott de gick, men de gick inge vidare =)


Innan i dag när jag skulle fixa en omelett, så ville jag bryna lite schampinjoner ,, mmmm de är så gott, men livsfarligt. Man kan inte står i närheten av stekpannan för dom skjuter skarpt.... Jävlar de small till i pannan på mig i dag... Jo jag fick ett schampinjonskott från stekpannan till min panna... Det gjorde ont.


Men omeletten blev god i alla fall.


Såg en annan blogg som gjorde lite reklam för en dejting sajt härom dan. Jag loggade ju självklart in  =)


Måste ju spana lite o se om det finns några goingar... Oj oj oj det gör ju de.


Men vilka jävla rötägg de finns. En ville prata via msn, visst, jag skulle lägga till honom men det gick inte, så han skulle försöka med min mail adress, men det gick inte heller.


Han började i frågasätta om jag va jag ?!.


Han frågade om han skulle hitta mig i Uddevalla eller i Jönköping ?


O om jag kanske inte hade skägg oxo ?????


Vaaa.


Han skrev en massa skit o trodde att jag hade hittat på allt. Sure, jag har inte kommit så långt än så jag kan ljuga om vad som helst.


En annan sitter o skickar pussar , kramar o flirtisar, blaaaaaaaaaaaah vad jobbigt. Har dom inget vettigt att säga ?


Sen pratar jag med en som verkar normal nu,,, o nu som jag har tagit mina värktabletter o ska lägga mig. Typiskt..


Jaja,, är han intresserad så vill han väl prata en annan dag.


Nu ska jag dra nåt gammalt över mig.


Dröm sött


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. dejtingsajter, kan vara roliga att besöka...men jag är lite skeptisk till dom...men tidsfördriv är det bra som :)) Hoppas du får en bra dag, kram

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000005 mars 2008 kl. 10:46

    för snuskhumrar.Dom e inge å ha...Va rädd om dej.Hoppas du somna sen,äntligen.Pussen

    SvaraRadera
  3. Jag både tyckte om det och inte. Alla "verkar" ju så seriösa där men jag hör aldrig ngn som träffat sin stora Kärlek via nätet...?.... Visst finns det men det är nog väldigt svårt... Man ska ju som sagt vara mycket försiktig när man fått kontakt. Det finns alltför många fula typer som gömmer sig bakom sina datorer! Kram

    SvaraRadera