Bloggintresserade

torsdag 20 mars 2008

Tilda är en kärring

Jaaaa Teddy är en liten hund, men han är min lille kille oxo O han är absolut människans bästa vän  =)... Precis som ett litet barn...


Sitter o försöker ladda upp en liten film snutt med honom när han gömmer sitt ben i min säng. Får se om jag lyckas.


 


TEDDY GÖMMER SITT BEN


Japp självklart ska Teddy firas  =)


 



 


Tilda o hennes kompisar Påskade som kärringar idag.. Dom va så söta.


Men jag vågar inte lägga ut på kompisarna eftersom jag inte har frågat. Det går alldeles utmärkt med bara Tilda...


Har inte alls tänkt på att de är påsk, så jag hade varken godis eller pengar hemma  =)


Räddaren i nöden blev mamma... Tur de.


Nina har fått svar på sina prover. Allt va bra. Så de va skönt de, nu kan man pusta ut. Hon har mått jätteilla o bara spytt. Kan knappt äta. Men det är bara att hoppas att de går över snart. Tyvärr så får man ju stå ut med mycket när man är gravid. Men det är de värt...


Skulle vara roligt med en liten sladdis  =)))))


Ehh sonen är ju 23 år - de skulle se ut med en liten till haha..


 


Nä jag orkar inte skriva, jag är så trött o fryser. Är mega trött på värken o brist på sömnen............Hua så jag gnäller, de ska jag inte göra.


Ha en fin kväll.


Puss I Pannan 


 


 

1 kommentar: