Bloggintresserade

lördag 1 mars 2008

*** DELMÅL 1 ***










 
Kaffe - lite mjölk- mina mediciner o vatten. Ja lite frukost

oxo då.....  (raaaap)

Hoppsan sa,,,, de va inte ja  =)

 

Vad roligt de va att komma in i bloggen i dag. Har liksom

varit tekniskt fel.

Inatt har jag sovit väldigt bra. Har vaknat till o från, men har

ändå kunnat somna om. Jo jag vaknade vid 4 o låg vaken till 6 ungefär.

Innan jag somnade där så gick jag ut o pinkelerade Lilleman...

Oooooojjjjjj vad snö de hade kommit. Allt ligger inte kvar nu, men ändå.

 

Geddfish - Grannen orkade jag slänga av mig i dag, han va så himlens tung.

Men nu är all gammal skit av hahaha.. Kommer inte ihåg om jag va ute o njöt

i går... Det är därför det är så bra med bloggen, där skriver jag upp det jag har gjort

men nu gick de ju inte.  Snacka om teflon i huvet.

Vänta ska bara ta en kaffe till  =)

 

Sådär ja,,, Teddy sitter o mufflar i fönstret, han såg tjejen... Han är så kär så..

Jag tror att vi ska slå till med ett gifteri kanske ... I sommar ? Mmm.

Måste ju bli en förlovning innan =)  Ett litet snyggt halsband eller så  =)

Bara synd att han inte får komma till hahaha...

 

Jaha så har jag kommit till mitt första delmål.....  - 5 kg på 3 veckor.

Äntligen har jag tagit tag i min vikt. Jag har blivit fetare o fetare, men nu får

det vara bra.  Hoppas bara att det fortsätter lika smidigt, för det är

så lätt att ge upp.   Så håll gärna tummarna att det kommer

att lyckas den här gången.

 

Hold on, telefonen ringer.

Sådär ja, de va Anita from the hospitalet... Hon har jätteont efter

operationen, o så ont ska man visst inte ha. Men vad vet jag..

 

Ha en fortsatt bra dag/kväll....

 

Puss I Pannan

 

ps, visst ja, jag drömde om en av mina grannar i natt, vi fick till de hehehe....

 








   


                             


      

 

2 kommentarer:

  1. 00000000000000000001 mars 2008 kl. 16:32

    tummarna....hmm..man KAN data ändå!Hehe... Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. till viktnedgången! STARKT... // Hoppas du får en mysig kväll nu Kramiz

    SvaraRadera