Bloggintresserade

tisdag 11 mars 2008

Är så trött så jag mår illa

I dag fick jag brev på posten från en familj som va med i Extreme Home makeover. Jag mailade till dom förra året o sa att jag hade sett programmet med dom o hur berörd jag blev. Så vi har mailat ett par gånger med varandra. Så i dag fick jag post från Michelle Bliven. I brevet fanns ett armband där det står Dream Catchers (se bilden) sen fick jag en cd skiva oxo med deras baseboll lag som jag ska titta på sedan.


Besök deras hemsida


 



 


Annars har det varit en lugn dag. Har gått till sjön o hem igen. Det va skönt men lite kallt. Det blev nästan svart på himlen när vi gick hem, så jag undrar om det inte börjar snöa snart ?


Lite kärlek mellan Teddy & Iza  =)



 


Mina katter har varit i slagsmål med en katt som är mindre men ack så katig...........


Igår kom båda katterna in till mamma o hade åkt på pisk. I dag va den andra katten här igen o muckade med dom. Min katt har aldrig backat, men det gjorde han i dag. Så jag va ute o särade på dom 2 ggr.


Sista gången skrek dom till så jag slängde i från mig telefonen o flög ut. Teddy hörde deras skrik oxo ,,, så han började vråla här inne.


Det har inte hänt så mycket på tävlings fronten, dom har blivit sena med att ta ut bilder, så det skulle dom göra tills i kväll.


Jag pratade med Marcus innan o sa att jag känner på mig att mina inte går vidare men att hans gör de. Ja vi får se   =)


Jo visst ja, nu har jag skickat in mina bidrag till hemglass oxo.. Man skulle göra sin egna snowboard så kunde man vinna en med det motivet. Så vi får se hur det går där  =)


I kväll ska jag lägga mig tidigt... Är så trött så jag mår illa... Tänkte somna till nåt på tv;n... (hoppas jag)


Har klarat mig från att synda i dag oxo.. Sötsuget har minskat lite nu tack o lov.


Hoppas att ni har haft en bra dag, o fint väder, i alla fall bra kläder =)


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar