Bloggintresserade

lördag 22 mars 2008

*** GLAD PÅSK ***

 



 


Önskar er alla en riktigt Glad Påsk med allt vad det innebär.


Ta de lugnt i trafiken om ni ska ut. Bit inte sönder tänderna på nåt


godis =)


Själv tar jag kvasten o flyr till Blåkulla. Men jag blir inte borta så länge... Bara medans datorn stängs ner  =)


Hade tänkt att gå runt till er alla nu, men jag har liksom haft lite annat för mig... Kan inte riktigt än säga vad  =)))))


Men snart kanske ni får veta.......


Dröm sött


Puss I Pannan


 

11 kommentarer:

  1. på påsken! Må så gott nu o många påskkramar till dig! Goodi för viktminskningen) Hoj!

    SvaraRadera
  2. Har du hittat en karlslok eller? Haha!Kanske det är en ovanligt snygg påskhare i år? ha en trevlig helg i alla fall!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000022 mars 2008 kl. 12:09

    Ska du å ja till Blåkulla???Har du inte sagt nåt om,hahaha.
    E du nu hemlighetsfull,igen,hmmmm ;) Kvastkram får du,hihi.

    SvaraRadera
  4. Otur nog bet jag av en tand innan påsk hehe..Men det ska fixas snart..Så jag liknar verkligen e kärring nu haha/Kramen/Bless

    SvaraRadera
  5. Jag blir kvar på marken, trots alla förberedelser, för det visade sig vid kontroll, att jag inte fick flyga med det jetbränsle jag tankat med på Arlanda! Så nu blir det påskmiddag med vänner istället! Inte fy skam det heller!!! Påskkramizar från mig

    SvaraRadera
  6. Får inte ens Kvast veta vad du gör. Hmm och jag som tänkte få lite info av henne, Jaja då får jag väl vara ovetande ett tag till då!
    Ja god fortsättning på påsken, sa Enkelt

    SvaraRadera
  7. Instämmer om Jessicas kläder! Hennes kutryggighet märks mer då har så urringat. Men lampskärmen i går var nog höjden av hemskhet. Har frågat i Expressen tidigare: Har hon ingen stylist alls? Synd för hon är gullig!
    Vad har du nu på G, får vi veta? Påskpuss på dej!Light

    SvaraRadera
  8. fortsättning på Påsken! Påskkramar

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en god fortsättning. Själv är jag helt slut av febern å röd om näsan. HUA. Hoppas du mår bra KRAM Åsa

    SvaraRadera
  10. bloggen avslutad23 mars 2008 kl. 10:34

    önskar dig en fin fortsättning på påsken,. ha det så bra,. kramar

    SvaraRadera
  11. jag fasligt nyfiken. När röjs hemligheten? Kanske, är det inte säkert att vi får veta något? Hoppas att du har det bra. God fortsättning på påskhelgen. Kram!

    SvaraRadera