Bloggintresserade

torsdag 13 mars 2008

* JAG SKA BLI BLI BLI BLI *

Jag måste bara berätta något.... Jag kan inte hålla tyst längre nu... Jag har burit på en hemlis så länge nu, ja de känns länge i alla fall. Så nu måste jag bara tala om de.....


 


Vet ni vad ???????????????????


 


 


 


 


JAG SKA BLI FARMOR...........FARMOR. FARMOR. FARMOR. Lalala... Jag ska bli FARMOR......


 


 


Yes yes, jag är så glad..... Jag stortjöt när jag fick veta detta...


Det är i början av graviditeten så vi håller tummarna att allt ska gå bra....


 


 


Yes................... JAG FARMOR ? VA... kNASIGT... GALET... JAAAAA


 


I LOVE IT...............


 


Puss I Pannan


 


Ahhh jag glömde ju säga  ;


 


GRATTIS TILL MARCUS O NINA............


 

3 kommentarer:

  1. Till dig och Marcus å Nina!!! Ett riktigt glädjebesked. Jag önskar att jag får vara med om det jag oxå. Tack för din kommentar å tack för att du finns min vän Stora kramen Åsa

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000014 mars 2008 kl. 10:32

    DÄR kom det!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Näääääeeee va GLA ja blidde för din,ja för ER skull ;))))Härligt! Å Marcus å Nina...En KRAAAAM till er ALLIHOPA!Alla fyra ;) Hur kunde du hålla tyst såååå länge,hehe.Kram farmor,hihi //mamsi

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Hur gammal känner du dej? Hihi! farmor låter gammalt, men förhoppningsvis är det nåt jag får bli också! vad roligt, små gosefötter, att snosa på! Grattis på er allihop

    SvaraRadera