Bloggintresserade

torsdag 6 mars 2008

Tror att jag har hittat rätta motivet =)

Oj vad mätt jag är... O de va så gott. Jag fixade till kycklingfile som jag snittade upp så det blev som en "fjäril"... Tog lite creeme cheese, persilja, champinjoner o en stark gojja som jag inte kommer ihåg vad den heter. Smetade på det o vek över så de blev inbakat. Brynte de o minimajs, sen in i ugnen... Till de åt jag lite keso... Det låter kanske inte så gott, men jag lovar att de va de.


Sanna hade med en kompis så hon fick lite hjälp med att städa här i dag.. Ellen från fjällen... Nää , de är jag som säger så. När hon va mindre så kom hon ofta hem till mig där jag bodde då. En gång så när hon va hos mig så kom hennes mamma flämtande o frågade om jag hade sett Ellen... Ja visst, hon är i köket o bakar bullar... Då hade hon åkt runt hela området flera gånger o letat. Så jag sa till henne att kolla här först om det skulle hända igen. Det va så roligt när jag bodde där, för alla barnen kom o hälsade på jämt. Det saknar jag.


När jag o Tilda va ute innan med Teddy så tog jag lite bilder igen. Ja några har jag lagt in i BILDBLOGGEN HÄR. Tror att jag har hittat den rätta bilden som jag vill skicka in till tävlingen oxo,, men den lägger jag inte ut nu  =)  Jag har ändå ingen chans, men nu känner jag att jag är nöjd med motivet  =)


Är det något bra på tv i kväll ?


Hmm får kolla upp de...


Faaaaaaaaaaaaaan, jag har glömt att åka till VC o ta prover.. Oj oj oj snacka om att jag ligger risigt till... Jag ska vara hos läkaren på måndag, då skulle jag får svar på mina prover..


Kul.... Jag får se vad jag kan hitta på  =)


Nä nu ska jag ut med Lilleman.. Han ville gå in till mormor innan så han va där en bra stund. När han kom tillbaka hade han en toffs.. Vänta ska ta en bild...



Nä nu ska vi ut en liten runda, sen ska vi slappa o ha de mysigt.


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. Vad gott det lät å vilken goding till vovve!!!
    Japp jag tänker gå framåt, jag måste för barnens skull, dem KAN jag aldrig mera vara utan, det funkar inte, å jag är orolig över min 18 efter hans anfall å röntgen mm mm så jag finns här för alla som behöver mig. Jag hoppas kunna vända allt det negativa till nåt positivt, det är väl kanske därför man hamnar som man gör ibland. Så jag stannar upp, går framåt å tänker banne mig inte ge mig. Å jag är såååå glad för dig å alla andra här inne ni är guld värda!!!! DU ÄR GULD!!! Tro inte att jag glömt bilderna så himla fina du gjorde dem!!! KRAMISAR PÅ DIG!!! Åsa

    SvaraRadera