Bloggintresserade

söndag 2 mars 2008

VIRUS VARNING PÅ MSN MESSENGER IGEN

OM ni får upp från era msn kontakter att ni ska acceptera en zip fil med bilder.... GÖR INTE DET !!!!!  DETTA ÄR ETT VIRUS.  Datorn som det skickas i från har accepterat detta tidigare o fått just detta VIRUS till sin dator. Jag ringde min kompis som "skickade" detta till mig o hon satt INTE på sin egna dator, utan en kompis dator, MEN hon va inloggad på sin msn. Detta får mig att tro att hon har skickat detta för att hon vill att jag ska se på hennes bilder.


DET ÄR FEL. HON HAR INTE SKICKAT DETTA.


OFTAST STÅR DET PÅ ENGELSKA, MEN JAG HAR VARIT MED OM ATT DET


HAR STÅTT PÅ SVENSKA OXO.


 



Vad du kan göra OM/NÄR du får upp det så här så SKA DU BLOCKERA PERSONEN DET KOMMER I FRÅN. Ring eller skicka ett mail o säg att detta har hänt o att personen är blockerad så länge.


DU SKA INTE INTE INTE INTE acceptera - spara som - tacka nej. DÅ LADDAR DET NER I ALLA FALL. BLOCKERA O STÄNG NER PÅ DET RÖDA KRYSSET.


 



 


Va rädd om er dator.............

5 kommentarer:

  1. Jag kör inte med MSN chat och inte heller Facebook. Vet riskerna. Tack iaf, eller skojar du? Kramen!

    SvaraRadera
  2. Nej nej,, jag skojar inte. Det är allvar... kram kram

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000003 mars 2008 kl. 11:02

    du varnar.Det går så mycke virus omkring överallt.Bäst att vara vaksam. Tackåtack.Va rädd om dej och din dator.Kramis

    SvaraRadera
  4. varningen, hoppas du får en fin dag, kram

    SvaraRadera
  5. inne på Hotmail o chattar, o öppnar ALDRIG bilagor, så jag borde ju klara mig då! Riskerna är alltid stora med sånt! // Kramiz

    SvaraRadera