Bloggintresserade

tisdag 18 mars 2008

STOLT STOLT ännu STOLTARE.

Tusen tack för gratulationerna o alla kommentarer.. Jag ska svara på dom, men det har varit ett par jobbiga dagar med värk. Har fortfarande ont så jag kan inte sova. Önskar så att de kunde bli lite varmare ute nu.


Annars har det varit lugnt som vanligt. Sover när jag kan, är ute på promenader osv.


Har inte kunnat äta ordentligt på ett par dagar så jag har hållit mig till havregrynsgröt, men jag har varit stenhård o inte ätit nåt "förbjudet"


Inte ens när vi skulle fika med allt gott så drack jag kaffe o käkade ett äpple..... Men de sög o skrek i magen efter go sakerna... Nope inte en smula tog jag. STOLT STOLT ännu STOLTARE.


Hoppas att ni sover gott nu.


Ha de gott


Puss I Pannan


 


ETT LITET SPEL DÄR DU KAN KLAPPA TILL GUBBEN SÅ HAN FLYGER IVÄG. SKÖNT NÄR MAN INTE VILL SLITA PÅ HJÄRNCELLERNA

1 kommentar:

  1. bloggen avslutad18 mars 2008 kl. 10:41

    hoppas du har fått sova några timmar, inte kul må så där ,. vad duktig du är som kan motstå allt gott,. önskar dig all bättring och sänder en krya på dig kram

    SvaraRadera