Bloggintresserade

onsdag 5 mars 2008

*** BORTGJORD ***

Vilken dag, den har varit snurrig värre (se även förra inlägget)... Det sista jag gjorde nu i kväll va att göra bort mig...  Ja de va inte så farligt  =)


Jag fick ett inlägg i min gästbok på min HEMSIDA PÅ SPRAY , från en kompis.


Jag blev lite fundersam på varför hon skrev som hon gjorde, hon tackade för en fin sida o att jag delade med mig osv. Jag tänkte att hon har ju sett den hur många gånger som helst. Sen såg jag att hon hade en ny mailadress så jag mailade till den nya o den gamla så skrev jag ;


Tack för inlägget i bg;en...
Det va väldans vad du va artig, jag menar de är
ju roligt att du tycker om min sida.
Har du bytt adress ?
Är det därför du inte är online på msn ?
Kram Anneli


Till svar fick jag ;


Nog har jag varit på msn,men inte vid datorn!?
Ända tills nu../inkan...


Jag skickade tillbaka;


Har de hänt nåt ?
Du verkar sur ?


Sen fick jag till svar ;


Hej!
Nej jag är absolut inte sur..
Funderar bara över om du inte tar fel på person??
Adda mej på msn om du vill..För jag har då inte dej där..


Jaja, nu har jag lagt till henne så nu får jag se vad hon säger stackars människa  =)


 Wimm - Ja du det kan vara roligt att spana in dejting sajter. Men man ska veta vad man gör helt klart. Jag tror att jag har varit runt o kollat in dom flesta. Visst kan man hitta vettiga människor att prata med, men det har aldrig lett till något.


 kvast - Men tänk om det är en liten hummer jag vill ha då hahaha... Men jag lovar att vara försiktig... Dom får gå via dig först  =)


RaraSarah  - Dom flesta verkar vara seriösa tills dom vill komma in på msn osv då börjas de. Frågor om allt möjligt. Gillar du rakat ? Rakar du själv ? Har du stora bröst ? Vad gillar du bäst ? Ja inte menar dom mat. Jag tror nog att man kan ha lika stor chans att träffa någon på nätet som irl. Bara man inte stöter på stollarna. Men det verkar som att man får bete sig hur som helst för många bara för att dom sitter bakom en dator. Jag tror inte att dom flesta som bär sig åt på nätet skulle göra det i vanliga fall, ja inte på det sättet. Men som sagt, det finns många finingar att titta på...


I morgon ska Tilda komma hit efter skolan o vara hos mig. Sen åker hon med mamma o pappa hem när dom har slutat jobba. Sen kommer Sanna hit så jag får städat. Tänk när den dan kommer då hon säger att hon inte vill städa mer, det blir ingen rolig dag kan jag lova.


Undra om det är nåt bra på tv ?  Man kanske skulle lägga sig o kolla lite o se om jag kan somna...


Ska se först om jag kan titta in hos er...


Sussa gott - dröm sött.


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. Bäst vara på sin vakt. Fingertoppskänsla. Kram!

    SvaraRadera
  2. Här verkar det va lika snurrigt som i mitt huvud..hihihi..Men nässpray e ju inte helt fel å ha hemma heller.Även om det inte botar värk..fniss..Hoppas du får sovit ut å att dagen som kommer blir bättre..Å visst ska man vara försiktig å solla bort alla tokstollar..Kram på dig

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000006 mars 2008 kl. 20:13

    att jag ska ta hand om drullarna först...men ja e ju gammal och klok,HAHAHA!Krumelur på dej från mamsi ;)

    SvaraRadera