Bloggintresserade

lördag 15 mars 2008

Fastnat med håret i kroken !!!!


 


Tack för uppvaktningen...  ( i morgon är de visst någon annan här på bloggen som fyller år  ) Igår ringde mamma in o sa att jag skulle komma in o hjälpa henne för hon hade fastnat med håret i en krok i badrummet... O de lät ju helt otroligt. Jag sa till henne att hon skämtade. Men hon höll fast vid att hon hade fastnat på något konstigt sätt o behövde hjälp. Jag slängde på mig min morronrock, kameran runt halsen ( paparazzi´n i mig vaknade fortare än kvickt ) o tänkte att wow vilken bild jag kan ta nu o lägga ut här hehehehehe....


Tänkte att de är lika bra att ta med nycklarna i fall hennes dörr är låst. Skrattande gick jag över till henne - in i lgh o ropade. O hon svarade inne ifrån badrummet... Jag stannade upp för jag kunde knappt hålla mig, jag höll på att vika mig dubbel av skratt. När hon öppnade dörren o stod där med en jättefin bukett blommor....


Nää va fan sa jag, o jag som slet med mig kameran in o hade tänkt ta värsta bilden... Jag såg ju allt framför mig....


Så då fick jag blommorna i går i stället för att mamma jobbar hela helgen. Ska lägga in bild på dom  HÄR  ..... Sen fick jag ett fint kort till där hon hade klippt ut nåt från en tidning, men jag fick inte kolla på det förrns jag hade läst vad hon hade skrivit. Det stod bla att hon hade pratat med hyresvärden o de va ok ? Jaha tänkte jag, vad har dom med min födelsedag att göra ? Men det fattade jag ju sen när jag såg UTKLIPPET .... Jag vet inte om det är exakt en sån eller om det är nåt liknande jag ska få. Den såg ut så på bilden i alla fall. Jag har inte bestämt mig än om jag ska ta emot den för de är mycket pengar. Det känns pinsamt o inte bra med så dyra saker. Men jag vet ju att hon vill väl. Hur som helst, i dag har jag firat med havregrynsgröt (fullkorn) o mjölk blääääh. Har inte varit bra i magen idag o igår.


I morgon blir de fika inne hos mamma, får se om jag tar nåt annat än kaffe.... Näää tror att jag ska hålla mig


Åhhhh tänk vilken syn de hade varit att få ta en bild på mamma hängandes med håret i kroken hahahaha....


Ha en fin kväll ....


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. en servitör som fastnade i gallret på staketet ...mmed din peruk,ojoj Kraam!

    SvaraRadera