Bloggintresserade

torsdag 13 mars 2008

Är du Marie Picasso ??

- Oj titta där är hon ..


- Var ?


- De är ju hon..


- Aaaa


- Heeeeeeeeeeeeej  (ropar två tjejer)


- Hej vad gör ni sa jag.


- Heter du Marie Picasso ?


- *host* nej säger jag med mycket len röst, det gör jag inte.


- Jo men de säger E..


E gömmer sig lite  =)


- Men du heter de ?


- Nää de gör jag tyvärr inte. Det va ju tråkigt sa jag till dom.


Jisses vilka besvikna ansikten jag fick se när jag inte va henne.


Jag vet inte hur länge tjejerna stod o tittade efter mig när jag va ute med Teddy...


Dom är ju inte gamla heller. O så söta...


Ja då har jag handlat , FÅTT städat, varit på promenad. Nu är det bara resten kvar.


Ska försöka få tag i mina barn i dag. Ja Marcus o Nina, sen ska jag göra lite kyckling  =)


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Ha en fin kväll och puss i pannan tebax och kram till alla dina små. /G

    SvaraRadera