Bloggintresserade

tisdag 25 mars 2008

Förstår ni nåt ?

God morgon... Hoppas att ni har sovit gott. De har INTE jag gjort. Ca en halvtimme har jag sovit inatt.  Men jag får väl sova lite när jag kan sen.


Tänk vad fort Påsken har gått. Snart har den här veckan oxo gått, o helgen....


Sen blir de ny vecka o helg... Vart tar tiden vägen ?


Oj jag bara pratar gallematias  =) Förstår ni nåt ?


Nä trodde inte de heller hahahaha.... Kanske förklarar tja varför inte i slutet på nästa vecka eller så...


Nu ska jag se Home and Away..................


Ha en toppen vecka


Puss I Pannan


 


 



Texten på bilden stämmer inte in på mig själv, bara de att jag


älskar dom "tanterna". Har jag tur kanske jag ser ut så om MÅNGA kilon hahaha...

2 kommentarer:

  1. du sover gott nu då *ler* Tycker inte hon på bilden har något att skämmas för ;) Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Jag och du! Tur att insidan lyser igenom då! Hihi! Kramkram

    SvaraRadera