Bloggintresserade

fredag 7 mars 2008

God Mat

Jaha då har jag kollat lite på Lets Dance.... Tina & Tony är klart bäst... Jädrans vad jag skrattade när hon visade trosorna igen.... Det är ju det sista hon vill hahaha...


Hoppas att Tina o Tobbe vinner... Även att hon inte va i sitt esse i kväll.


Självklart ringer mobilen när jag ska sätta mig o slappa framför tv;n. Det är Anita från sjukhuset som oxo vill titta "lyssna" på Lets Dance..... Så under hela programmet har jag suttit o förklarat för henne vad det är för dans, vem som dansar, va dom har på sig, vad juryn säger, vilka poäng dom får pust. Jaja,, jag får väl vara lite snäll mot henne. Jag va lite sur förra gången hon ringde, men hon fick reda på nu att de va för jag va godis sugen.


Nu har jag ätit min goda kycking file "som jag hade i går oxo" med brynt, champ, vattenkastanjer, minimajs o turkisk yoggi... Det kryddade jag till MAX..   Älskar het mat... Sen ska jag smaska på min jordgubbs smoothie , yummi.....


Ska ringa till Marcus o se hur dom mår... Nähää han svarade inte.. Han är väl ute o fotar.... Jag vill oxo fota.


Jaha då har jag varit inne o skrivit en kommentar till Lets Dance... Jag blir så jädrans trött på Pineros inlägg jämt... Gnäll gubbe..


Hoppsan, nu ringer sonen, så nu ska jag prata med honom...


Puss I pannan

5 kommentarer:

  1. Så snart kan du agera sportkommentator på sporten i tv4 :-))
    Hoppas att det jobbiga gått över, men man fååår faktiskt vara lite sur å grinig ibland det gör inget, det är ju fullständigt normalt, i min värld i allafall hahaha, KRAM å sov gott Åsa

    SvaraRadera
  2. jag har lugnat ner mig lite nu.... Har inte ätit godis på väldans länge nu, så jag blev lite galen hahaha... Sen blir jag så trött på vissa som kommenterar.... Tur att vi har våran värld vännen.. Sussa gott så hörs vi... Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tycker oxå om stark mat..Såg inte let´s dance igår men satsar på reprisen..Önskar dig en toppen Lördag..Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller på Tony förståss!

    SvaraRadera
  5. 00000000000000000008 mars 2008 kl. 12:03

    pingla! Å ändå är det bara tjejer här,hahaha.Javisst ja..kvinndagen idag..Ha de fint i på denna vår "vår"-dag. ;)

    SvaraRadera