Bloggintresserade

måndag 3 mars 2008

Ja här inne blir ju inga barn gjorda




 
Hello Hello

Har suttit o tjatat i telefonen en bra stund.

Just nu sitter jag i väntkö på 10 minuter  igen....

 

Det är alltid så konstigt när jag ska betala räkningarna. En del kommer

inte in osv. Sen fick jag en påminnelse från  Radiotjänst..

Joooo visst betalar jag för att ha tv. Jag åkte på de för många

år sen när jag hyrde en tv, så sen dess betalar jag.

Den här påminnelsen kostade mig 75 kr... Plus  169 kr / mån.

Jag ringde upp o frågade varför dom inte hade dragit den som vanligt.

Då sa dom att det inte fanns teckning.... Bullshit...

Jag satt o letade på mina konton i går o de fanns VISST PENGAR.

Ja säger killen, det va det beskedet vi fick så därför får du betala de nu.

Dom jävlarna drog inte av 75 kr... Jag tyckte att de va deras problem o

inte mitt eftersom det verkligen fanns pengar på kontot.

 

Skit samma. Nu sitter jag o ska prata med Folksam om katt försäkringen.

Jaha o då har jag pratat klart. Jag fattar inget. Det är så många

termer, regler , avtal bla bla bla.

Ett år till sen så sjunker Teddys försäkring, medans kattens redan

sjunkit...

 

Låg o funderade i natt på vad man kan ta för bilder.

Vart man kan åka - Vad det är för motiv jag vill ha ?

Gammalt, natur, fint väder, mm.

Porträtt, bebis, eller varför inte leta reda på en

snygg karl  =)

 

Ja här inne blir ju inga barn gjorda,,, eller bilder tagna  ...

Solen skiner o jag ska ut  punkt slut  =)

 

Ha en bra dag.

 

Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. så fel det blev...nej skojar...du gör rätt i att gå ut i solen...man får passe på, verkligen o kram!

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000003 mars 2008 kl. 20:57

    sola fortsatte att skina på dej HEEELA tiden och att du hitta fina fotoobjekt...här snöar de ;((( Kramisar och sussa gott när det är så dags..

    SvaraRadera
  3. Fotografera människor, en man på en bänk, eller ett barn på en cykel!

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig, Agria har ff inte betalat tillbaka det DE är SKYLDIGA oss... Så klart, de vill inte bli av med pengar... Jag kommer snart att skicka ut en påminnelse jag med och med en FET FÖRSENINGSAVGIFT!!! Så det så... :-)
    Hoppas du får en fin dag. kram

    SvaraRadera