Bloggintresserade

onsdag 26 mars 2008

Får se om det blir bra eller om jag blir som skalle Per =)

 


Undra hur många hål de är i en sling mössa ? Sitter här med hättan på nu, mamma har fått dra upp i varje hål, ja som passar hårfästet såklart.


2 timmar tog de bara för att de är ganska långt plus att man blir svettig när man ska sitta med skiten på så länge... =(


2 pkt med slingmedel o det va väldigt osäkert om det skulle räcka till allt. Mamma va på väg att dra bort hättan i väntan på ett 3;de paket, men vi körde...


Får se om det blir bra eller om jag blir som skalle Per  =)


Mår skit rent ut sagt. Yr ont i magen o huvet , ja de blir ju så när "tanta" är på besök. Hade ev planerat lite extra till helgen, men det verkar inte som jag klarar av de nu *suck*


Men vi får se fram emot nästa helg  =)


Snart dags att skölja ur håret... Skit samma om de blir grönt, bara de inte lossnar  =)


Puss I Pannan


 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000026 mars 2008 kl. 20:18

    snyggt? Eller du ska gå med mössa nu,hehe?Den där "tanten" blir du av med,så småningom så håll ut,vännen.Kramis

    SvaraRadera
  2. fin i håret illena! jag ska färga nu i ag o lite slingror blir det också i! Kul men dyrt.. Må så gott o kraam!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000027 mars 2008 kl. 09:53

    NU e ja vaken och du kan tro ja har sove.......å drömt konstiga drömmar som jag har glömt,haha.Ha en finfin da ida,säjer mamsi ;)

    SvaraRadera