Bloggintresserade

fredag 28 mars 2008

MED BARN

Ja jag kanske har varit lite mysko sista tiden. Måste ju hålla hemligt att jag ska bli Farmor ju,, men nu sjunger jag ut de  =) Jag är så glad o stolt.. En ung Farmor på 42 år.... Yes.....


Sen att de är lite kaos i skallen, de vet jag ju vad det handlar om, men jag kan inte riktigt säga de än. Det är så många olika känslor inblandade o jag vet inte vilka som vinner än om man säger så...


Men jag hoppas att de blir så som jag känner det NU. Vad jag känner ?


Det kommer , de kommer  =)


Har varit o handlat, jag fattar inte att de ska behöva vara så jädrans dyrt..... Jag får leva snålt tills,,,,,,,,,,,,,,,,,


Men jag glömde inte mina älskade jordgubbar... Då hade jag åkt tillbaka igen.....


Det låter som jag har ett väldans sug efter gubbarna o de har jag. Skulle nästan kunna tro att jag är med barn..... MEN JAG ÄR INTE MED BARN *suck*


Att de har blivit så mycket gubbar på sista tiden är ju för att jag inte äter något godis, därför håller jag mig till dom... Måste ju få nåt kallt o hårt att suga på ibland oxo  =))))))


Ja jag menar när jag inte varken äter godis eller GLASS =)


Nä nu så vill Teddy ut, så de är lika bra att följa med,, annars vet ingen vad han hittar på...


Ha en fin kväll


Puss I Pannan från fattiglappen   =/

1 kommentar:

  1. 000000000000000000028 mars 2008 kl. 20:15

    De VEEEEEET vi ju!!! Du har berättat ju ;) Vill du ha ett GRATTIS till,ELLER???Bara skojar ;) Ha de gött FARMOR lilla.Inte utan att ja e lite avis ;/ Kramis på dej.

    SvaraRadera