Bloggintresserade

onsdag 5 mars 2008

Vilken tur att huvet sitter fast.

 


Undra om det inte är löp på gång, för Teddy började stöka redan vid 8 i morse, o han är morgontrött. Lik mamma  =)


Men han somnade om, så vi gick inte ut förrns vid 9, sen somnade vi igen.


Vaknade av att telefonen ringde. Det va apotekskillen.. Har inte hört nåt från honom på ett bra tag nu.. Det va så mysigt att höra hans röst.


Fixade lite, skrev en lista på vad jag skulle handla. Handlade på Ica, va på Apoteket.


Fasen va dyrt de är. Handlade för över 700 kr denna gången. O inte en endaste onyttig sak köpte jag. Bara nyttiga äckliga saker.


Bla så köpte jag 3 L frysta jordgubbar. Jag gör min egna smoothie/glass. Så jag skulle förbereda gubbarna så jag bara har att mixa det sen.


Öppnade lådan, tog ut saxen, klippte upp påsen, putt i med gubbarna i en bunke, stängde lådan o frysen....


Nästa gång jag gick till lådan så skulle jag ta en visp till min omelett. Tog ut vispen, stängde lådan. Funderade..............


Öppnade lådan o där ligger påsen med jordgubbar. Rev mig i skallen o tittade i frysen ,,, där ligger saxen.


Sådär kan jag hålla på, inte konstigt att jag har svårt att hitta sakerna här hemma.


Järnspikar, jag skulle köpt treo i dag, men köpte nässpray i stället.. Jaja,, jag har nog fått för lite sömn.. Eller  =)


Jisses vad jag fryser, får nog gå ett varv runt lgh...


Ha en fin kväll.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Vi e ju verkligen lika förvirrade båda 2!!! :-)
    Skönt o veta att man inte e ensam... :-)
    Kram på dig

    SvaraRadera