Bloggintresserade

torsdag 20 mars 2008

Teddy fyller 7 år

Oj vad tiden går. Idag fyller Teddy 7 år... Han är en stooooor kille nu =)


På första bilden är han exakt på dagen 8 veckor... Jag ville inte vänta en dag extra på att få hem honom. Han va så duktig när vi åkte hem. Han ville inte dricka vatten så jag köpte en isglass som han fick suttla på lite.


Väl hemma blev de fart på honom, han körde ut båda katterna på en gång.


 



 


Tänk så mycket kärlek o trygghet som Teddy ger mig. När jag är lessen eller mår dåligt så känner han av de o tröstar.


När jag är glad så blir de massor med bus,,, ofta blir de mycket bus.


Idag blir de ingen pannkaks tårta, utan jag köper nåt gott till honom på Ica....


 



 


En av favoriterna är Hilding ..........


Grattis lillsnoppen........

4 kommentarer:

  1. Trodde först det var en liten grabb!?!? Men det duger med en jycke också! Min daghund är en rottis - snart 12 år!
    Önskar dig en skön påskhelg - om du är ledig?Bamsekram!Light

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk önskas dig och de dina!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000020 mars 2008 kl. 17:16

    ju människans bästa vän,sägs det.Det stämmer gott här,er ja! Grattis och Glad Påsk på er. Åsså en puss i påsk ska de va mä...;)

    SvaraRadera
  4. varelse. Klart att du ska gratta honom. Hoppas att du får en Glad Påsk.

    SvaraRadera