Bloggintresserade

söndag 16 mars 2008

Grattis Nyfiken I En Strut

 



 


JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR ( lyssna här )


HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA


Jag önskar dig en underbar dag min vän med nära o kära.


Är glad att jag har träffat dig här inne på bloggen, o hoppas på en lång vänskap.


Många många goa kramar o självklart pussen i pannan


 


(blev lite snopen när jag såg att du gjort likadant för mig på din blogg eftersom jag redan hade hittat både låt o gjort en bild till dig för ett par dagar sen)


 

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med en sång! Du é la för go eller? *torkar tåren* Jag har fått en shäker, och två dvdv filmer av hormonen och Johanna nu på morgonen, men tyvärr får jag inte titta på dom nu, för jag har annat för mej! Kramkram

    SvaraRadera
  2. bloggen avslutad16 mars 2008 kl. 10:00

    STORT GRATTIS i efterskott och till den underbara nyheten att du ska få bli farmor,. ha det gott,.kramen

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000016 mars 2008 kl. 11:55

    jag missat nåt viktigt här???? Fyllde du år i går?Eller dan innan?? Eller nåt!!! Att du ska bli farmor vet jag men,va? Kan bara säja GRATTIS!Å kraaaam på dej med pussen å allt (*)

    SvaraRadera