Bloggintresserade

måndag 10 mars 2008

Hon stulade mitt blod =)

Jaha då har man varit hos läkaren. Fick nya papper som jag ska fylla i hur min dag / värk har varit. När jag tar min medicin o OM jag behöver ta extra.....  Fy va jobbigt de är. De räcker väl att jag berättar för henne. Men hon blev glad när jag berättade att jag hade gått ner i vikt...


- 6,6 kg.... Inte illa pinkat av kärringen hehehe...


I dag va första gången som jag tittade när hon tog proverna ,,, jag hatar att få nålar i mig.  De är liksom inte naturligt. Jag hade så fullt upp med att försöka ta några bilder så jag hann inte säga AJ....


Jag är så fruktansvärt trött... Kan inte förstå de  hehehe... Jag gäspar, fryser o ögonen går i kors på mig.  Måste somna tidigt i kväll.


Bilderna har dom inte plockat fram än vad jag har sett på Jnytt...


Usch näää jag måste lägga mig innan jag slår pannan i tangentbordet..


Puss I Pannan


 



De va inte lätt att ta bilderna med vänsterarmen


 



 


 


                                          

3 kommentarer:

  1. sånt har vi sett förr. Du är tydligen inte att leka med idag. *haha* Tröst, här bakar vi ciabatta med gröna oliver i. Vill du smaka? Kram..........

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000010 mars 2008 kl. 20:21

    är gla'a för å stickas,domdäringa sköterskorna,hehe.På mej brukar dom gilla att gräva runt med nålen under skinnet.På BÅDA armarna,brrr.Men de är jättebra att dom finns ;)Kram och ha de så gott du kan..inte vara arg ;)

    SvaraRadera
  3. Aj då ja det är fan inte kul att få nålar i armen det håller jag verkligen med om. Å din kommentar kom med TACKAR för den! JA jag lovar att hoppa i en vattenpöl nästa gång en stooor rackare oxå. Ha en fin kväll skickar styrka till dig KRAM. Åsa

    SvaraRadera