Bloggintresserade

fredag 21 mars 2008

- 8 Kg =)))

Är de nu på 6 veckor... Jag kämpar vidare. De är inte så jobbigt. Det jobbigaste är ju att man SKA äta VARJE dag. Sen att jag blir så fruktansvärt godis sugen.


Men jag har INTE trillat dit på något sånt än. Tycker att de är ganska starkt hehehe....


Tänk allt godis som köps nu till påsken. Mitt godis är frysta jordgubbar som jag gör till glass eller smoothie o de är så gott.


Som vanligt i kväll blir de kyckling file av något slag. Har inte bestämt mig riktigt vad jag ska göra än.. Ja o sallad såklart. F-n nu vet jag vad jag glömde handla...... Grekisk dressing. oj oj oj oj... Maaaammaaaaa.


Nähä hon hade ingen heller... Jaja hon får köpa de till mig i morgon när hon handlar...


Nu ska jag ta o käka nåt lättare... Sen fixa med kycklingen..


Ha en bra kväll.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000021 mars 2008 kl. 21:21

    superduktig <3 Goa kramen får du av mej.Ha de gott ikväll.

    SvaraRadera
  2. En annan bara svullar mer och mer i stället! Skit å pannkaka är vad det är!Nattakram

    SvaraRadera