Bloggintresserade

torsdag 13 mars 2008

Sängen skakade

Jag somnade ganska skapligt, men vaknade till o från... Jag vet inte vad klockan va när jag vaknade av att min säng SKAKADE.. Nää jag drömde inte.. Teddy låg i en sådan konstig ställning så han hade inte hunnit o "bädda" för att sen däcka ihop... Jag blev riktigt rädd.


Ringde nyss till mamma o frågade om hon hade märkt nåt. Men hon sa bara att de va nog ett skalv kanske, de kan ju hända.


I alla fall när jag låg o tittade på tv  ,, så jag hade en konstig känsla hela tiden att jag inte ville somna om.


Utan att jag själv "tänkte" på de så ploppade de upp att "någon" kanske skakade till sängen i fall jag slutade andas i mina stockdragningar..


Näääää


Jag sa de till mamma o hon sa att ja de kan ju vara så.. F-n hon har väl aldrig hållit med mig om sånt...


Jag va helt vaken o kände detta... Scary..........


Nu ska jag äta upp frukosten sen ska jag lägga mig o sova ett par timmar. Upp o hoppa, invänta Sanna som ska komma o städa, då sticker jag o handlar... Tom peng pung.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan zzzzZZZZZzzzZZzzZZZzz   nu sover jag

1 kommentar:

  1. Förstår att du blev rädd, det måste ha känts väldigt obehagligt. Kunde det ha varit ett litet skalv? I så fall talar de säkert om det på nyheterna. Handla, utan pengar? Ha det bra och kram.

    SvaraRadera