Bloggintresserade

onsdag 19 mars 2008

Jag köpte pizza

Sitter här o är jättetrött. De är inte konstigt för så lite som jag har sovit dom sista dygnen.


Sanna har varit här o städat i dag, så nu har jag de fint igen. Hon ville ha en pizza så jag åkte ner o köpte en till henne. De va nog första gången som jag köpte pizza o inte köpte till mig själv. Jag tittade o luktade på pizzan men inget mer................. Men så sugen jag blev.


Hoppade in i duschen, fixade lite. De har inte blivit några längre promenader nu, men de blir sen igen.


Grannen som jag brukar vara på promenader med ringde innan i kväll. Hennes mamma hade fått åka in till sjukhuset, kärlkramp. Så jag ska gå ut med Teddys flamma i morgon. Hoppas att de inte händer hennes mamma nåt.


Ringde o pratade en liten stund med Marcus, han är på jobbet. Jag saknade honom så,,, så jag kunde inte låta bli.


Annars är de som vanligt här. Har inte klarat att sitta så mycket vid datorn, jag saknar bloggen o er =)


I morgon måste jag handla o åka till apoteket så jag har allt inför helgen. Ja jag ska inte göra något speciellt. Men jag vill inte stå där utan mediciner eller mat.....


Funderar lite på vad man kan festa till de med för mat ? För de finns ju inget godis som är bra eller nyttigt precis.


I snart 6 veckor har jag varit duktig med maten. Har inte vägt mig nu, men jag tror att jag har stått lite stilla. De gör inte så mycket bara jag inte går upp i vikt... Nää de vill jag inte.


Jisses nu somnar jag snart.........


Lotten - vi får höras i morgon om du kan o vill. Känner att jag måste gå ifrån datorn.. Hoppas att du förstod de med auto svar på min msn  =)


Anna tittade förbi en sväng innan ikväll oxo. Jag blev så snopen. Trodde att de va Sanna som kom tillbaka för hon brukar alltid glömma nåt här..


Hon va så söt när hon kom Anna. Hon hade med sig ett sånt fint påsk kort som hon gjort själv. Vi bestämde att vi ska träffas snart...


Hoppas att du kom hem ordentligt gumman..... Love U.......


Va rädda om er.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. hoppas kvastPåsk kärringen kommer o du ffår något gott i påskägget,hi! Kramar!

    SvaraRadera