Bloggintresserade

måndag 10 mars 2008

Hon är listig som den "djävul" hon är

Sitter här o funderar lite på allt o inget. Va på väg o somna, men vaknade till med ett ryck.  Kanske va nån som låg under sängen o sparkade  =)


Undra hur det skulle se ut om jag klickade på alla knappar på tangentbordet ?


O vad fick jag de ifrån ? Usch jag har sagt så mycket galet i kväll o jag har skrattat. Det är skönt att skratta.


 


För ett par år sen så sket de sig med en toppenvän.. Ja jag trodde att de va en vän för livet. Något hände, jag vet inte vad. Hon blev jävulen själv. Snackade skit, fick alla att tro på henne. Oh gud va ont de gjorde. Jag vet än i dag inte vad det är jag har gjort. O nu bryr jag mig inte heller. Vill INTE ha med henne att göra alls. Jag bröt med allt o alla från den tiden , ja förutom Anita som verkligen har visat sig vara en vän.


I dag/går blev jag påminnd om allt detta igen. Jag fick ett mail från en fd vän. Jag kände henne innan jag lärde känna "djävulen". Tyvärr så slutade vi oxo som ovänner. Men det va från henne som jag fick ett mail från. Jag fick en ursäkt vilket gjorde mig glad o mycket nöjd (om man kan säga så) "djävulen" håller visst på än i dag med sitt race o några har insett hur det ligger till. Även att jag vet med mig själv att de hon sa om mig inte va sant så kändes de hemskt, eftersom hon fick alla att tro på henne. Hon är den fegaste människan jag har mött på i hela mitt liv. Hon startar krig omkring sig, men vågar inte stå för nåt av de, utan låter alla andra jobba som slavar o förmedla de hon vill ha sagt. Hon är listig som den "djävul" hon är, hon visar sig alltid vid rätt tillfälle, oftast med bara ett par meningar.


Jag bry mig inte om att jag skrev om det här nu, jag skiter fullständigt om hon läser detta eller om det kommer fram till henne. Jag vet vad jag har gjort o det står jag för. Allt annat får stå för henne, så är de. Nog om de.


Jag känner inte alls för att gå till läkaren i dag. Hon lär inte bli glad för att jag inte har fixat med proverna. Men de får jag ta. De är ju mitt egna fel =)


Hoa baloa, undra vad jag ska laga för mat i dag ? Kyckling va ju längesen jag åt =)    *not*


Gädda, makaroner o vaniljsås låter väl gott ?   Mmmm de tror jag att jag ska ha.


Vänta ,,, de killas lite i ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,örat ,, aahhhh...


Nää va trodde ni ,, snuskisar  =)


Ja visst ja,,, i dag får vi veta vilka 10 som går vidare i foto tävlingen. Oh de skulle vara så roligt om en av mina bilder kom med, eller sonens..


HJÄLP,,,,,,,,, nu kom jag ihåg en sak som jag skulle gjort.... F-n jag skulle gjort om några bilder... Inte bra, det måste jag fixa...


Hoppas att ni sover gott nu...


Puss I Pannan


 


" Ordspråk är för talet vad saltet är för maten "


                   Arabiskt ordspråk

3 kommentarer:

  1. Sovit gott ? hoppas det så du är utvilad när den här dagens frestelser kommer igång , men du är ju en ståndaktig tjej , så det fixar du lätt ,, idag blir det 85% korv här i huset , med ett spad av grönsaker och rot ,,, bra för den övriga hälsan ... Ha en fin dag .. Kram/Helge ..

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000010 mars 2008 kl. 10:44

    Inte dumt det heller.Ja kör mä Mammas köpta,hehe. Kram

    SvaraRadera
  3. Hmm ja visst är det smärtsamt med knivar i ryggen, och vissa människor är så bra tränade att utförra dessa stick..De väljer ut sina offer oxå..Men som sagt sanningen kommer alltid fram.Oh du har skinn på näsan att stå upp för det som du vet är sant..Vem bryr sig då om all de små fegisarna som står brevid och inte vågar vara sig själva..Hoppas inte doktorn skäller för mycket Hej Hej/Bless

    SvaraRadera