Bloggintresserade

onsdag 19 mars 2008

FÖRBANNADE VÄRK

Skulle kunna dra världens jävla ramsa här nu, men de orkar jag inte. Jag är så trött på att ha ont jämt o ständigt. Att inte kunna få sova ordentligt nån jävla natt. Sov ca 30 min, vaknade vid halv 2, sen har jag INTE SOVIT EN BLUND...............


Har små kramper i hela kroppen, de har hållit i flera timmar nu. Ska de vara så förbannat svårt att komma på något som gör att fibromyalgin inte behöver vara sån här  ?


Hur ska jag klara av att åka o handla i dag ? Vet inte ens om jag måste till Apoteket innan helgen än...


Jag är så trött , lessen o orkeslös i hela kroppen....


Kan inte ligga, har svårt att sitta, det är jobbigt att gå. Ändå måste jag ta några varv i lgh innan jag försöker sova............


Ha en bra dag


Puss I Pannan   


 

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du fått somna å att verken lugnat sig..Usch va jag lider med dig...Jävla sjukdom!!!Finns inga ord..Men massa BAMSE kramar till dig

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000019 mars 2008 kl. 14:19

    försiktig kram..från Kvast ;)

    SvaraRadera