Bloggintresserade

fredag 4 april 2008

*** TUMHÅLLNING ***

Oj oj oj vad ni har varit snälla o hållt era tummar... Måste säga att de har verkligen hjälpt till.....


Ni får gärna släppa dom nu, men ni kan väl krama till dom lite då o då tills Lördag morgon =)


Då får jag besök. Ska vara inne i stan redan kl: 0800 o hämta upp "besöket"


Detta är något som vi har längtat efter ett "tag" nu.


Man kan väl säga att jag inte har varit mig själv dom sista veckorna. Men det har varit på ett positivt sätt.


Dom sista dagarna har varit lite jobbiga för jag fick veta att sonen hade gått med ont i magen i 3 dagar. Han åkte in för 2 år sen med akut pankreatit ( det har inget med alkohol att göra ). Läkarna vet inte vad som orsakade detta. Men det va väldigt allvarligt, det kunde slutat illa.


Därför blir jag rädd så fort han får ont i magen. Nu har han varit in till Akuten i 2 dagar  tagit prover mm. Men dom trodde inte att de berodde på pankreatiten. Så han är hemma tack o lov. När jag ringde innan hem till dom för att höra efter hur de hade gått så svarade Nina - Marcus hade inte kommit hem , men va på väg. Då berättade hon att hon hade varit o handlat. Hon stod i kön när hon blev yr o det svartnade för ögonen på henne. Så hon va avsvimmad ett tag. Jag blev så chockad när hon berättade de, så jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa, men hon hade slagit i huvet. Det gjorde givetvis ont, men de hade inte gått hål så hon behövde sys. Inga slag mot magen heller tack o lov. Herre gud man blir ju skiträdd. Så fick jag migrän på detta. Nu är de bättre igen.


Så här händer saker även att jag har varit ganska tyst.


Fortsättningen följer med mitt "besök"........


Hoppas att ni mår bra... Ha en Trevlig Helg o sov gott...


Puss I Pannan


 


ALLT SOM JAG KÄNNER

3 kommentarer:

  1. Det MINSTA jag kan göra, är att verkligen hålla tummarna ett tag till! Förhoppningsvis får du en lugn helg ändå! Största kramen från mig

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000004 april 2008 kl. 22:19

    inte bara tummarna.Tar tag om hela dej,min tös :)

    SvaraRadera
  3. och kram från en trött Gädda som kollat tranor idag! /G

    SvaraRadera