Bloggintresserade

tisdag 22 april 2008

*** Svärdotter & Bebismage ***

Hej hopp. Igår hade jag besök av Nina. Hon kom hit vid 14 tiden o stannade ända till ca 2230 tiden....


Tiden gick så fort o vi hade trevligt. Jag gosade med magen o tog massvis med bilder.. Några lägger jag ut här.


Den översta bilden är min favorit ( än så länge )


Det har inte blivit att jag har suttit så mycket vid datorn sista tiden. Jag har varit upptagen i telefonen hur många timmar som helst. Men det ska de bli ändring på snart..


Imorgon åker Nallemannen med tåget HIT igen  =)


Så jag hämtar upp honom på Torsdag morgon, sen ska han stanna till hela nästa vecka oxo... Kul kul kul... För att inte tala om MYSIGT. hehehehe....


Kanske har nåt att berätta den här veckan - vi får se  =)


Det är så härligt väder ute, fåglarna kvittrar för fullt. Det börjar skymma lite nu. Katterna är fortfarande ute, men det är snart dags för dom att komma in för natten.


Ja o Teddy ska ut en runda innan natten ....


Undra om det är något bra på tv;n ? Får väl göra som alla andra o kolla upp de  =)


Orkar inte me grannfejden o städprogrammen som går nu - det är bara jobbigt o äckligt.


Gör lite program som kan hjälpa till att hitta alla psykopater/mördare i stället så det inte är såna här hemskheter..


Nää nu ska jag "tracka" Nallemannen lite till innan han får lägga sig.


Va rädda om er. Ha en fortsatt bra vecka......


Puss I Pannan


 



 



 



 



 



 

1 kommentar:

  1. vicken gullig liten mage...ser ut som de ligger en liten tjej därinne o simmar omkring...kram

    SvaraRadera