Bloggintresserade

måndag 14 april 2008

Vilka Kyssar - Heta Kyssar







 


  

 


 

Det känns tomt o tyst här nu.

Efter att ha haft sällskap här i 8 dagar så är det ganska jobbigt nu.

Det jobbigaste är att man har fått så många känslor till Nallemannen.

Från de att han klev av tåget - första kramen - kyssen  - ****t osv så är det inte roligt just nu.

Jag kunde inte stå kvar tills tåget gick, fick nästan en panik känsla. Så jag gick till bilen gråtandes.

 


 

Men det har varit en helt underbar tid med honom. Jag har fått veta saker om mig själv o annat

på ett sätt jag bara kunde drömma om.

Han är omtänksam - kärleksfull - hjälpsam - jag hittar inte dom rätta orden.

 


 

Du ser saker som behövs göras.  En av dagarna så sa du till mig att jag skulle ta de lugnt

o att du skulle ta hand om mig. Du dammsög - lagade maten o jag bara slappade.

Det blev fint o maten blev god. På allt detta så har du gett mig massage - mysiga blickar - leenden -

ömhetskramar  - kyssar i nacken när jag har stått i köket o lagat mat.

Även en klapp i rumpan har gjort mig glad.

T om toa locket har du fällt ner efter dig hahahaha..

 


 

Allt sånt som har retat mig förr - har jag inte ens känt av.

När jag hade duschat så hörde du att jag svor till från badrummet, du frågade

om de va nåt. Jag hade svårt att borsta ut mitt hår för mina armar värkte.

De va inga problem för dig, du tog borsten o borstade ut de. Jag vet inte hur många

gånger du gjorde de. Men mysigt va de.

 


 

Du verkade trivas med mamma oxo när vi var där o käkade middag, vilket gjorde mig

jätteglad. O att mamma trivdes med dig det märkte jag. Du fick  t om en kram innan du åkte hem

idag....

 


 

Du har säkert läst brevet som jag la ner i din väska nu. Det är så jag känner. Jag läste vad jag hade

skrivit när jag kom hem.

Vet inte hur långt du har kommit nu. Men du har några timmar kvar tills sista bytet. Jag hoppas att du kan sova

lite sen.

 


 

Usch vad tomt de är utan dig här nu.

Nu ska jag lägga mig o försöka somna så är det snart morgondag igen.

Då kan vi prata i telefonen ....

Hoppas att du kommer snart. Längtar efter dig.

Mmmmm han är en jäkel på att kyssas om jag inte sa de innan =)

 


 

Puss I Pannan 

 

 


 

   

3 kommentarer:

  1. Nån är förälskad, så in i norden! Avstånd är jobbigt! Hoppas att du fått bekräftelse på ditt brev vid det här laget. Det är så skönt att bli bekräftad och få bara vara förälskad och lycklig! Leva för dagen och mysa. Just då har man inga fel inga skavanker, och så borde det få vara jämt. Jag hoppas att du får din lycka. Kramkram

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000014 april 2008 kl. 21:35

    så GLAD för din /er skull ;D Kraaaamar!

    SvaraRadera
  3. för din skull! Det är en underbar känsla. Min varar fortfarande och han blir viktigare för mig för var dag som går!!!

    SvaraRadera