Bloggintresserade

tisdag 15 april 2008

Han hälsar tillbaka till er med en kram

Sitter o pratar i telefonen med Nallemannen... Det är verkligen konstigt att han inte är här...


Det är tomt på nåt konstigt sätt. Jag saknar honom så mycket.


Hahaha han frågade precis vad jag gör nu, han hör att jag skriver nåt.. Ja de kan han fundera på lite  =)


Usch näää jag tror att jag ska lägga mig snart. Dagarna kanske går fortare då tills han kommer hit igen  =)


Vi har inte planerat in nån dag än, men de blir snart hoppas vi.


Han hälsar tillbaka till er med en kram....


Sweet dreams


Puss I Pannan



Nallemannen som dansade för mig när han va här..... *FLÄMT*

3 kommentarer:

  1. ha en trevlig dag med eller utan nallemannen!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000015 april 2008 kl. 10:45

    han ser go ut att hålla i,hahaha Kramen /Mamsi ;)

    SvaraRadera
  3. du ska bara veta hehehehe

    SvaraRadera