Bloggintresserade

torsdag 17 april 2008

Ett liv i tvåsamhet =)))

Frusen o trött men kan inte sova.


Har ont i musklerna, dom ömmar på ett konstigt sätt.


Pratade med Nallemannen till ca halv ett i natt, det är så svårt att sluta prata med varandra.


Tänk vad konstigt de kan bli. Från att ha växlat några mail, till MÅNGA o långa telefonsamtal till de att vi träffas i 8 dagar o allt känns bra så sitter vi på olika ställen o längtar efter varandra.


Vi vet inte alls när vi kan träffas nästa gång o de känns som en evighet just nu.


Många tankar som slåss i huvet.


Är de så att vi funderar på nåt så tar vi upp de o pratar om allt. Det känns otroligt bra.


Jag har ALDRIG kunnat prata med någon på det sättet innan.


Vi bollar med olika tankar fram o tillbaka. Allt känns så spännande, som att vi har fått en underbar vardag. Jag vet att de låter knäppt , men så är de.


Det känns som livet har börjat nu. Ett liv som jag har längtat efter så länge. Ett liv i tvåsamhet.


Wow, de känns härligt att säga.


Innan har jag alltid sagt att de är bättre med ensam ensamhet än ensamhet när man är två  ...


Nä de är en dag idag oxo...


 


Visst ja........... TILDA FYLLER 9 ÅR IDAG


HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA MIN ÄLSKADE GULLUNGE...


Vi kommer till dig på Fredag o grattar dig. Du vet att jag älskar dig.


 


Tillbaka till Hilding för att vända o vrida..


Sweet Dreams


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 000000000000000000017 april 2008 kl. 13:24

    frå mamsi...tack för ditt stöd i bloggtjafset ;) Gulle dej..Önskar dej allt gott med allt det nya ;)

    SvaraRadera