Bloggintresserade

lördag 19 april 2008

Humpabumpa

*hehe* Just nu får Nallemannen stryk... Ja inte på riktigt utan i spel... Vi brukar sitta o spela Tic - a - tac - poker på msn... De är så roligt när jag kan sno hans bästa kort =)


Hahaha han försöker ta mina kort, men se de går inte, jag snor tillbaka dom direkt. 


Baaaaaah där fick han en JOKER.. Hahaha han vann denna gången.


 


Idag har de varit underbart väder. Teddy o jag har varit ute o gått lite. Sen blev jag så trött på eftermiddagen så jag fick lägga mig o sova en stund.


Gick upp , ut med Teddy igen, sen gjorde jag mig en omelett..  Orkade inte göra nåt annat, men de va helt ok.


O nu sitter jag o spelar med Nallemannen som sagt va..


Undra hur många timmar vi har pratat i telefonen ? Det känns ännu jobbigare nu när man har träffats med avståndet mellan oss. Jag längtar efter honom. Men vi får vara glada att de finns en telefon  ....


Vi har lite hemlisar på gång  =)  Snart,,, snart ska ni få veta de oxo  =)


Ja om ni vill såklart..


Det kommer att bli en stor förändring i mitt liv. Ja nu har jag ju sagt mer än jag ska  =)


Ohhh han har så mysigt skratt för att inte tala om rösten.. Humpabumpa


Jaha då har man varit ute o särat på katterna.. Förbannade katt som stryker runt här o slåss med våra katter.. Det låter så hemskt när dom skriker... Det har blivit något kyligare nu, men det va ändå skönt..


Nää nu ska jag flirta lite med min going  =)


Hoppas att ni mår bra..


Ha en fin kväll.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar