Bloggintresserade

söndag 20 april 2008

Få nog ta en kall dusch =)

Solen skiner - Teddy ligger ute i gräset - barnen leker ute - jag har sopat av altanen. Många börjar ta sig ut nu , så det är kul att träffa alla som går i ide på vintern.


Eftersom de mest är gamla människor här så vet man aldrig vem som kommer att kunna ta sig ut kommande sommar.


Man är ju van att "vårlökarna" kommer ut när sofforna ställs ut o solen gassar..


Fick lägga mig en stund på eftermiddagen,, njae ok förmiddagen va de o sova lite. Men nu känns de bättre.


Har pratat med Nallemannen, han ringer snart igen  =)   Herre gud, jag har musarm o telefonarm.... Inget skönt vill jag lova. Så de ska bli skoj när han kommer hit nästa gång. De kan bli mycket mycket snart  =)


Ska bli så mysigt att få känna hans armar om mig, han kramas så gott. Ohh hans kyssar ska vi bara inte tala om hehehe..


Nä nu får jag skärpa till mig. Få nog ta en kall dusch  =)


Woff waff oj nu måste jag ut till Lilleman o se vem han försöker skrämma iväg....


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 000000000000000000020 april 2008 kl. 20:16

    Ha de bara bäst,vännen,tills det är dags igen ;)

    SvaraRadera