Bloggintresserade

tisdag 29 april 2008

*** Mao Jag Ska Bli Sambo ***

Snarkeli Snark låter de från sängen. Nallemannen sover så gott.


Idag va han o kollade på ett jobb som personlig ass. Detta va i Tenhult, det tar ca 20 med bil från mig dit. OM man inte får ta bussen  =)


Han va där inne från 1145 till 1330. Dom hade fikat o pratat medans jag o Teddy gick en liten runda o kollade området sen satte vi oss i bilen.


Satte mig skönt o sen somnade vi... Blev så rädd när Nallemannen kom tillbaka. Tänk er själva att först skäller Teddy + att de står en karl utanför o tittar in  =)


Åkte hem , lämnade Teddy hos mamma sen handlade vi lite. Efter en stund så ringer telefonen, då är det hans nya chef.


Japp han fick jobbet, så nu ska han åka hem på söndag, packa ihop sina saker - säga upp lgh o jobbet o flytta hit..


Mao jag ska bli sambo tjoflöjt sa hon nöjt  =)


Idag fick jag röda rosor av honom, glömde ta kort på dom men det ska jag göra så jag kan lägga in dom här  =)


Oj får skriva lite tystare så jag inte väcker honom.


Kanske lika bra att lägga sig, ska in till stan i morgon igen. Han ska till chefen o skriva lite papper mm. Sen ska han jobba på Torsdag. "gå bredvid"


Ja visst ja, vi måste ju skaffa en bil oxo.. Sen ska vi skaffa en ny säng det går inte att ha det så som vi har de nu. Jo ok ett tag men inte länge. Det ser ut som nån har öppnat dörren o slängt in en bomb här =/


Undra om Ängladamm har kommit hem nu ?


Välkommen hem i alla fall ska NI vara när ni kommer hem  =)


Nää nu ska jag lägga huvet på kudden är lite trött.


Sussa gott o ha en underbar vecka.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. att höra dej så glad o lycklig jag omfamnar er bägge två..jag önskar er verkligen all kärlek i världen det är du värd....jag kan riktigt se hur dina ögon strålar....jag skickar en bamsekram till er bägge härigenom känn riktigt hur den värmer....kraaaaaaaaaaaaaaam lycka till.!!!

    SvaraRadera
  2. HIhi! Men lika bra att smida medans järnet är varmt! Kramom

    SvaraRadera