Bloggintresserade

torsdag 17 april 2008

Jaja han är vuxen

Nu äntligen är de vår både i luften o i hjärtat  =)


Hoppas verkligen inte att de kommer mer snö.


Sådär ja, då va jag tillbaka från en 2 timmars promenad. Vi gick ner till Åsa sjön o runt lite där i spåren.. Det va så skönt ute.


Har fått städat i dag.. Så nu krasmar de inte under fötterna mer  =)   (orkade inte dammsuga innan sanna skulle komma)


Tilda har jag grattat lite snabbt när hon va hos mormor, vi ska ju till henne imorgon.


Har pratat med Nina i telefonen. Hon berättade att hon hade varit på Mvc. Hon har haft huvudvärk ett bra tag , sen svimmade hon ju när hon va o handlade en gång. Jag fattade inte att hon hade slagit i sidan o fått blåmärke. Så hon hade slagit i rejält. Usch om de hade hänt nåt.. Men nu kollade dom upp både henne o Farmorsbebis  =)


Hon ska på ultra vecka 20.. Jag fattar inte att dom får vänta så länge utan att få några som helst informationer.


Jaja, de är som de är idag. De va annorlunda på min tid hahaha...


Ringde upp till Marcus nyss, hann prata en liten stund sen fick han ett annat samtal, så han ska ringa upp mig.


Har tvättat lite i dag. Inget roligt direkt.. Men de måste göras. De va inte så mycket så de va ganska smidigt.


Har precis ätit en bacon omelett mmmmmm. Mycket gott.


Hojsan nu ringer han vänta....


Jaha då har han läxat upp mig lite sonen ... De är inte lätt att vara mamma på de ena eller de andra sättet  =)


Gud vad jag älskar Marcus... Hoppas att du vet de ungen min... Jaja han är vuxen...


Nu är jag färdig med tvättstugan. Så nu tänker jag inte göra nåt mer i dag.


Jo jag ska ringa till Nallemannen o prata några timmar.


Så nu hinner jag inte skriva mer.. Hoppas att ni mår bra..


Va rädda om varandra.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar