Bloggintresserade

tisdag 29 april 2008

Jag är kvar =)

Jo då jag är kvar,, har bara varit lite osynlig sista tiden.. Det har varit lite mycket här... Det händer saker som jag aldrig trodde skulle hända..


Fast bara bra saker.. Jag har träffat en kille från Östersund o nu ska han flytta hit till mig. Det känns som livet har börjat nu.


Därför har jag inte hunnit sitta här så mycket. Har lite dåligt samvete att jag inte har kollat runt hos er så ofta. Ännu sämre har jag varit på att kommentera hos er.. Men det blir bättre..


Idag har Nallemannen lagat mat.. En sån jädrans god köttfärssås så jag tog 2 ggr.... De va mumsigt värre  =)


Nu sitter han ute på altanen , hmm jag vet inte om han tar sig en röka eller om han andas frisk luft.... Han ska sluta röka snart.. De ska jag allt se till hehehehe


Nä nu ska jag strax hoppa in i showern sen ska vi,,,, haaaaaa tror ni att jag säger de... Oh noooo...


Sweet Dreams


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. Hihi, ha dte så gott o jag har också en Nalle, men vi ses inte så ofta, men han finns. ojoj! kraam!

    SvaraRadera
  2. jag också in ett tag! jo, det fanns klasskompisar där,kul! hojhoj

    SvaraRadera
  3. jag också in ett tag! jo, det fanns klasskompisar där,kul! hojhoj

    SvaraRadera
  4. Inte ska du ha dåligt samvete för att du är lycklig! Lev för fasiken, så är jag också lycklig! Trevlig Valborg på er! Kramar i stora lass

    SvaraRadera