Bloggintresserade

lördag 12 april 2008

Nallemannen

Sitter här o väntar på att tiden ska gå... Vi ska snart in till mamma o käka lite mat... Andra gången hon bjuder på mat nu =)


Nallemannen har duschat o fixat till sig. Ikväll är de våran sista kväll tillsammans. Usch de känns i magen.


Det har varit en vecka fylld av glädje o mycket mycket mer. Jag känner att jag har ändrat mig som person till viss del. Inte helt - nää då, jag är fortfarande samma gamla snurriga - virriga JAG.


Oj vad kissnödig jag blev  =)


Jag är orolig i magen, tänker mycket. Nää nu ska jag bara vara. Den här tiden som är kvar är vår..


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. samla tankarna då med andra ord! Man ska ju lite på sin magkänsla! Så du får diskutera med den, när han farit. bergis får du abstinens! Hihi! Webbcam finns ju alltid, fast det känns ju inte lika varmt och gosigt. Trevlig kväll! Kramkram och en kram till han som gör dej sprallig också förståss!

    SvaraRadera