Bloggintresserade

söndag 6 april 2008

Jag trodde aldrig att jag skulle våga göra nåt sånt här

Tack för era tumhållningar. Ok ska berätta lite vad som händer  =)


För ett tag sen träffade jag en kille på nätet. Han skickade ett mail o sen har vi hållit kontakten, vi har inte pratat jättelänge men många timmar har de gått i telefonen.


Igår kl 8 på morgonen hämtade jag honom på tågstationen. Snacka om att mitt hjärta slog.


Jag va lite rädd att mina känslor inte skulle vara samma som man hade fått via telen. Men som de är nu hade jag inte behövt vara orolig. Han är så fin o så snäll.


(hahaha just nu ligger han o sover, han skrattar i sömnen)


De känns jättekonstigt - overkligt att han är här, men de känns ändå så rätt. Så för den som orkar får gärna fortsätta att hålla tummarna lite till så att allt går bra.


Som sagt , vi har en vecka att lära känna varandra mer så den tiden ska vi ta vara på.


Jag trodde aldrig att jag skulle våga göra nåt sånt här. Jag har levt själv i över 10 år nu. Har gått på nit efter nit. Det sista för hållandet jag hade - slutade med en skuld på 10 år som han inte brydde sig om.


Men jag tog mod till mig o ville att "K" skulle komma hit.


Nä nu åker datorn av o jag i säng. Har varit jättetrött hela dan.... Jag t om somnade på förmiddagen  =)


Texten som är skriven on kärlek online har tyvärr inte jag skrivit. Jag vet inte vem det är. Men den är jättefin o den passade in nu.


Ha en trevlig helg. Tack för att ni finns.


Sweet Dreams


Puss I Pannan

5 kommentarer:

  1. 00000000000000000006 april 2008 kl. 11:19

    bekännandet,hihi.Hoppas verkligen att det ska fungera på alla sätt och vis.Bara ett visdomsord; Glöm inte att vara vis ;) Jag har kramp i tummarna,hehe,men man får inte ge upp så jag håller på...Tusen lyckatill-kramar och var rädd om dej...och honom ;)Sa Mamsi.

    SvaraRadera
  2. Men så himla kul! Det är du verkligen värd! Låt det bara sjunka in och försök att lita på din mage.. den har nästan alltid rätt! ha roligt och njut nu så får du berätta mer sen! kraaamis!

    SvaraRadera
  3. bloggen avslutad6 april 2008 kl. 15:27

    jag visste det,. är så glad för din skull att jag får gåshud(L)ha det fortsatt underbart,. kramar i massor till er

    SvaraRadera
  4. O härligt! ha det gott..hi! Kram!

    SvaraRadera
  5. Tatiana Karas-mediawhore11 april 2008 kl. 13:24

    jag träffade själv min pojkvän (numer ringprydd sambo) på nätet. been there done that, och telefonräkningen var inte fin!
    lycka till, ja håller tummarna!

    SvaraRadera