Bloggintresserade

söndag 6 april 2008

HILDING - SLÄNG DIG I VÄGGEN

Hej hopp smiter in en stund medans omeletten ska bli klar.. Japp han får ingen annan mat i dag..... Han måste jobba för de först hehehehe...


Han fick god mat i går kväll så de står han sig på tills jobbet är klart sas =)


Hilding släng dig i väggen. Fanns visst mycket bättre än honom dändäringa.........   Då menar jag inte Inga utan nåt helt annat hahaha.


Nä har inte tid att sitt här mer tänkte kräva in en skuld nu... Vill ha en kyss i nacken... =)


Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh shit de fick jag ju..........


Hej då


Puss I Pannan


 

11 kommentarer:

  1. bloggen avslutad7 april 2008 kl. 00:16

    av Hilding fick du nog ingen kyss i nacken, hi hi,. men han kanske kan vara med på ett hörn så småningom,. ha en fin natt,. kramen

    SvaraRadera
  2. Hilding! sorry, jag hänger inte med! he! ha det gott nu o kramar till dig i regnet, men sedan ska väl ändå sola hoppa fram? Goodi! Hojhoj!

    SvaraRadera
  3. Han kan va bara att ha och vila sej på emellan svängarna! Men K kanske har tagit bort din värk också, man vet ju vad di kloke proffessorerna säger, att kärleken övervinner allt!/ Klart som tusan jag håller tummarna fortsättningsvis, du är värd detta, och det vet du! Din blogg lyser av känslor ju, för tusan! Man blir avis! Kramkram

    SvaraRadera
  4. HETT! Vad pågår, är det våren eller något medfött?Kramen!/Light

    SvaraRadera
  5. 00000000000000000007 april 2008 kl. 21:53

    var kommer Hilding in i bilden? Fniss. Puss på dej tokfia ;))))

    SvaraRadera
  6. bloggen avslutad7 april 2008 kl. 23:15

    datan földe förståss med hilding, (S) förstår ni har det så mysigt,. ja , ta vara på dagarna ,. helt rätt,. och livet går ju inte i repris ,.kram till er bägge

    SvaraRadera
  7. ha nu en fin o trevlig dag o så kramar till dig! hojhoj!

    SvaraRadera
  8. du får en skön vår, kramis wimm

    SvaraRadera
  9. .... who the he** is Hilding, undrar en som aldrig frågat förr?! Sköt om dig .... Kram

    SvaraRadera
  10. Men du, Idag får du kika in till mig och se vad jag gjort för bravader! Jag är stolt som en tupp. Kram G

    SvaraRadera