Bloggintresserade

lördag 26 april 2008

Vi är inte "bara" ett par, utan vi är även vänner

Mitt i natten o Nallemannen ligger o snarkar gott. Idag har han varit kollat ett jobb  =)


Dom o han ska ta sig en funderare över helgen så ska dom höras igen nästa vecka.


Sen åkte vi till några butiker o kollade på sängar  =)))))


Vi hittade inga, men vi har precis börjat kolla , så de är ingen panik  (än)


Japp han ska flytta hit... Till Mig. Vi ska börja ett nytt liv tillsammans. Det känns så bra, härligt, underbart.


Han är så snäll o omtänksam. Han har så mycket kärlek att ge. Men han får tillbaka mycket oxo  =)


Det känns så bra. Jag har aldrig känt så här förut. I mina tidigare förhållanden så kan man säga att det har varit enkelriktat hela vägen.


Jag har gett av mig själv, medans den andra partnern har tagit.


Idag är det helt annorlunda. Vi ger o tar båda två. Vi kan prata om allt mellan himmel o jord, vilket jag inte är van vid heller.


Vi är inte "bara" ett par, utan vi är även vänner. För varje dag som går så känns det bara bättre o bättre.


Snart lämnar han sitt gamla liv bakom sig helt. Ja självklart inte hans familj, dom kommer ju alltid att finnas med oss. Tråkigt bara att det är så långt mellan oss.


Men han kommer ju att vara här hos mig så de är toppen.


Har fått så förbannat ont i min hö häl. Vet inte om de kan vara hälsporre ???  Skulle kunna tro de.


Ja de ordnar sig sa han som sket i vasken  =)


Nää nu ska jag allt krypa ner till Nallemannen o pussa på honom lite.


Hoppas att ni mår bra..


Sweet Dreams


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Vad UNDERBART för dig! Jag kommer själv ihåg när jag träffade min "mannen i mitt liv", det kändes likadant! Vi flyttade ihop med en gång, förlovade oss några månader senare och ja... Vi är såååååå LYCKLIGA FF!!! Nu har vi varit tillsammans i 18 mån!!! Jag håller tummar o tår för att han får jobbet!!!
    Kram

    SvaraRadera