Bloggintresserade

onsdag 2 januari 2008

Ville hälsat på er alla o önskat er gott nytt år.

 














 

Tjabba tjena hallå !!!!

 

Oj oj oj vilken nyårsafton.

Den höll på att knäcka både mig o Teddy.

Aldrig har jag haft ett sånt hemskt slut på ett år, eller början på det nya.

Hoppas att jag aldrig mer ska få uppleva de igen.

 

Även Teddy hade det jättejobbigt på nyår med alla förbannade smällare.

Han har varit så duktig dom sista åren. Men när vi va ute på eftermiddagen så va de nån

som smällde till så han blev jätterädd, sen va de kört.

Han skällde hela kvällen o natten, ja dom slutade ju inte smälla förrns klockan va ca 3-4 här.

Han skakade o kunde inte slappna av. Jag gick efter honom i lgh o försökte leka lite.

Hade tv;n på högsta. Usch de va hemskt.

När han väl somnade så kunde jag slappna av, men han vaknade snart o

gnydde som bara den. Kunde nästan tro att de va löptikar utanför.

Han skakade, gnällde o sen spydde han. Hela nyårsdagen va han förstörd.

Han spydde till o från den dan, kunde inte äta, magen skrek o han va orolig, så jag

gick o la mig med honom så han lugnade ner sig.

Vi sov jättegott både han o jag hela nyårsdan, ja vi har sovit till halv 11 i morse.

Nu är han som vanligt igen.

Gud så jag avskyr alla raketer o smällare.

 

Grannen hade fest dom skrattade o hade så roligt. Det hördes INTE in hit. Jag hörde

lite från köket, men när jag skulle gå in med katten till mamma så hördes det i trappan.

Dom skrattade så hjärtligt så jag gick o skrattade för mig själv. Hoppas att ingen klagar på dom nu.

Vi har några "kärringar" här i huset.  Men då kommer jag att säga mitt.

Jennie hörde t om Teddy in till sig , så det borde vara jag som får en skopa.

Akta dom om dom säger nåt om att Teddy skällde......

 

Det snöar ute o är jättefint. Ville ta en runda med Teddy o kameran men jag väntar, det smäller

till i bland, så vi går bara utanför nu.

 

Hur har eran nyår varit ? Bra hoppas jag !!!!

Hoppas att ni har alla delar i behåll.

 

Jag är lessen , men jag kunde inte komma in till era bloggar o önska

ett gott nytt år för jag fick stänga ner. Jag skulle gått runt till er samma dag

men det blev inte som jag hade tänkt mig.

Efter de har jag inte varit uppkopplad på nätet, förrns nu.

 

Asch , jag kanske ska gå ut en liten runda med kameran, det har inte smällt på ett tag nu.

 

Ha en bra dag.

Puss I Pannan

 


  

  

 

1 kommentar:

  1. GOD FORTSÄTTNING
    Önskar jag är Och att hela året blir till det allra bästa!!! Kramiz kim
    min hund ha samma problem hos oss hålla de på i en vecka minst båda för och efter nyttår

    SvaraRadera