Bloggintresserade

onsdag 9 januari 2008

This moment will last.














GIVE ME MUCH LOVE 


 

 


Herregud att de ska vara så svårt att blogga eller svara på mail.

Det är ju segt som f-n. Eller så kommer jag ingenstans.

Kanske lika bra de, jag har så dåligt lokalsinne...

 

Åsa.... Jag satt o sjöng med dig i går kväll hahaha...

Du är för skön.

 

Jahaa jag tog reda på mobil nr till min gamla klasskompis. Ringde upp för

en stund sen, men telefonsvararen gick i gång. Shit. Vad har jag gjort.

Jaja, nu är det upp till honom om han vill ringa upp mig.

 

Jannis jag har fortfarande problem att svara dina mail. Men svar kommer

så fort det funkar.

 

Jag tror att jag har fått vår känslor redan. Jag är helt förryckt.

Jag känner att jag vill ha någon NU igår.

Jag vill vara kär. Ha kärlek.

 

(jävla hundar som ska behöva vara ute o skälla jämt)

 

Hmm jag tror att jag ska ta upp lite om kärlek sen, just det första när man lär känna

varandra.

 

Ha en bra dag

Puss I Pannan

 

ohh ny ska jag lyssna på Picasso - This moment



 

 

1 kommentar:

  1. att komma någonstans här idag. Jag skrev ett inlägg som bara försvann. Hoppas verkligen att han ringer upp dig, det är precis vad du skulle må bra av. Jag sjöng med Åsa i dag, en Egen Måne och Gyllene skor. Härligt. Kram till dig.

    SvaraRadera