Bloggintresserade

tisdag 29 januari 2008

Lilleman vill till mormor =)







 


        
Go kväller, ja då har man vart tvingad att ligga hos  Hilding nästan hela dan igen,
vilken tur jag har att han inte tröttnar på mig  =)

Ryggen hans håller än, det är min smäckra ,,, läckra kropp som känns

bruten...

Det är inte konstigt när vi har sånt här väder.  Vi har ju alla årstider på en gång.

Man blir trött, hängig, grinig (förutom jag då), ja less på det mesta.

 

Ja se där nu regnar de, nyss när jag va ute så va de uppehåll o varmt.

Jisses jag tror jag måste göra mig lite kaffe. Ska jag de ? Jo de gör jag.

Vänta lite.

Sådär ja....

Fasen att jag aldrig kan hålla reda på när Sanna kommer o städar. Så jag ringde

till henne o hörde nu om hon kommer i morgon ?

Men det skulle hon inte, hon har dans både tisdag o onsdag, så hon kommer på torsdag.

Ja de är inte så konstigt kanske att jag inte kan hålla reda på de för vi byter dagar hela tiden nu  =)

Men det spelar ingen roll för min del när hon kommer.

 

Nu va det ett tag sen jag hörde från "min" apotekstelefonkillesomtartagimittfall....

Satt o spanade lite i natt när jag inte kunde sova vad som kunde vara fel.

Men jag hittar inget.  Har jag inte sagt vad det är som är fel, så är det min sida på

Apoteket där man ser sina mediciner osv. Den har jag inte kunnat logga in på,, på väldigt länge.

Skit samma, det är så trevligt att prata med telefonkillen  =)

 

I kväll kommer det en jättebra film för er som inte har sett - 50 first dates
Tv 3   Tid:
21:00-22:50

 

Det är med  Adam Sandler, Drew Barrymore, Rob Schneider

 

För er som är vaken på natten så kommer det Forever Eden på tv 3. Det

är repris, men jag älskar alla intriger hahahaha. En del gör allt för att vinna.

 

Där gör han allt för henne. Det är kärlek de...  Jag vill inte säga för mycket i fall ni inte har sett den.

 


I huvet på Gynning är ju oxo 21;00 ,,, hmm ibland visar dom allt

på en gång.

 

När jag skrev om tuttarna i går så tar jag tillbaka det med operation om jag hade haft A-kupa.

Det enda som skulle få mig till en operation skulle vara om det hade hänt nåt.

Hellre små än för stora.  För det är jobbigt med stora, tungt, varmt.

Skit samma man har de man har. Är du bara snäll mot dina flickor att

du pratar med dom o massera dom lite så är dom så tacksamma hahahaha

 

Nä nu ska jag lämna in min lilleman till mormor. Han gnäller så fort han vill in, o

självklart får han som han vill..... ( inte alltid )

 

Puss I Pannan             

    

1 kommentar:

  1. Jo jag har faktiskt sovit inatt, det var så skönt. Sen har chefen stängt datorerna på dagarna här, för annars blir vissa sittandes hela tiden. SUCK. Men samtidigt gör det inte så mycket, jag klarar mig. Hoppas du får en jättefin kväll vännen!! Kram. Åsa

    SvaraRadera