Bloggintresserade

onsdag 2 januari 2008

SKRATTA BÄST SOM SKRATTAR SIST =)

Satt innan o funderade på om jag skulle ringa till Fredde o fråga om han kunde hjälpa mig med min skrivare. Har inte fått i gång den sen jag fick nytt bläck.....


Jag ringde - han va här inom 30 minuter... Thank you babe  =)


Han pillade lite hit o dit... Jaaaa inga såna tankar nu,,,, de va på skrivaren o inget annat.


Han är jätteduktig med datorer mm. Ok, vi håller oss till datorer då så inte fantasin skenar iväg  på er...


När han satt o pillade så kollade han bläcket,,,,, ops,,,, han fick svart färg på händerna o jag skrattade. Först vågade jag knappt skratta högt. Men det gick inte att låta bli.


Skratta bäst som skrattar sist. Jag skulle kolla så att patronerna satt ordentligt. Lyfte - kollade - satte tillbaka. Så gjorde jag tills wopsidaysie , det va som nån drog ur pluggen... Bilderna säger allt.


 



 


Det är inte alltid man har en karl i köket... Ja ok han ville inte diska  =)


 



 


Han tyckte de va lite roligt,,, oj färgen sitter visst ganska hårt...


 



 


Men om jag gnuggar lite HÅRDARE då..... grrrr,, nästan borta...


In till datorn o försöka lite till.


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


 


 



 


Faaaaaaaan oxo,,, kan lova att jag har skrubbat. Det går INTE bort...


Vem tror ni skrattar nu ???????


FREDDE..............


 



Obs,,,, detta är då MINA händer... Det ser ut som f-n vill jag lova.


Jahaa o jag som måste handla i morgon... Vad ska jag ta mig till ??


 


HJÄLP HJÄLP..... JAG BEHÖVER HJÄLP...........

2 kommentarer: