Bloggintresserade

måndag 14 januari 2008

Morning Morning

Det va härligt väder ute. Va ute med Teddy en snabbis nu bara. Få se om jag får med Teddys flickvän lite senare  =)


 MaatKaRe  Yes, jag håller med dig om att enbart kärlek inte övervinner allt. Men en blandning av hopp , mod , glädje o kärlek kan övervinna.


Kärlek enbart i sig nej det tror jag inte på, utan där säger jag som du  att den består på flera sätt.


Du är förresten medlem inne på TokBloggarna nu välkommen  =)


Undra vart allt folk tar vägen ? Bloggarna som bara läggs ner ?


Det är jättetråkigt.


Tyvärr så har jag fortfarande mail här inne som jag INTE har hunnit svara på än,,, sorry, men svar kommer. Det är många mail o mycket strul.


Ha en underbar dag....


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. Jag bjuder dig en kanelbbulle!

    SvaraRadera
  2. Kan inte vara utan nån av er då blir det kaos i skallen på mig. Fan ska jag göra då??? Nej jag lägger inte ner, jag tog en paus bara, fixar mig inte utan detta, Vaddå beroende. Men det är ju förnärvarande mitt liv å det livet innehåller er, alla bästa bloggare som finns Kramisar Åsa!! sov gott vännen!!

    SvaraRadera
  3. Åh jag hoppas du mår bättre nu så det inte brutit ut i nån jäkla kräksjuka!!! Finns ju inget jäkligare ju! Sänder dig en massa helande energier vännen tänker så det knakar på dig. Love you. Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. ...jag förstår inte heller...helt plötsligt är folk bara borta och bloggen är nerlagd.

    SvaraRadera